به طور موثر لیزینوپریل کاهش فشار خون؟
نوشته شده توسط : rshaole

به طور موثر لیزینوپریل کاهش فشار خونخوش آمدید، شوهر من است مرحله CKD 4. و دکتر خود را به او لیزینوپریل برای کاهش فشار خون. او گفت اگر فشار خون بدتر می شود، دیالیز مورد نیاز است. لطفا نشان می دهد که چگونه می توانید به ما کمک.

با توجه به آسیب به عملکرد کلیه، فشار خون بالا شایعترین علائم بیماری کلیه است. اگر kontrolirrovat نیست، فشار خون بالا بیشتر آسیب کلیه ها و سرعت بخشیدن به زوال به نارسایی کلیه. بنابراین، شما باید توجه بیشتری به آن پرداخت.

مهار کننده های ACE (آنزیم مبدل آنژیوتانسین) است که اغلب برای کاهش davleniya.Eto می تواند رگ های خونی گشاد می شوند، به منظور بهبود مقدار خون کمک می کند که محافظت از کلیه ها از فشار خون بالا استفاده می شود. لیزینوپریل یک نوع مهار کننده های ACE. همانطور که با هر نوع مواد مخدر، لیزینوپریل دارای عوارض جانبی مانند سرفه، خستگی، ضعف عضلانی، سرگیجه، تهوع و استفراغ، و غیره.

در طب سنتی چینی، درمان فشرده گرم نیز اغلب استفاده می شود، آن را به عنوان فشار خون، نه تنها کمتر است، بلکه برای بهبود عملکرد کلیه است. این درمان می تواند رگ های خونی گسترش به پایین آوردن فشار خون. همچنین می تواند یک واکنش التهابی در کلیه به منظور کاهش آسیب بیشتر مهار کند.

علاوه بر این، این درمان ممکن است تخریب از ماتریکس خارج سلولی باعث جلوگیری از فیبروز کلیوی .علاوه بر مهم ترین این است که آن را می توانید کلیه آسیب دیده بازگرداند. تا عملکرد کلیه بهبود یافته است، فشار خون افت خواهد کرد، و شوهر خود را دیالیز اجتناب کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفا از ارسال ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru. nephrologists ما به شما یک برنامه درمانی دقیق تر پس از تجزیه و تحلیل جامع .Rady به شما کمک می دهد.





:: برچسب‌ها: طب چینی,درمان نارسایی مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 363
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: